درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30494صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 26 تیر 1396 - 06:34
چهار عادت ناپسند و غلط در فضای مجازی
ثابت شده که وقتی انسان می خواهد کاری را انجام بدهد، 15 دقیقه پیاپی طول می کشد تا بتواند کاملا بر آن تمرکز کند. در صورت رسیدن به چنین تمرکزی مولد بودنش به سطحی افزایش می یابد، که پنج برابر افرادی می شود که هنوز به تمرکز کامل نرسیده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آنچه در ادامه می آید چهار عادت ناپسند و غلط در فضای مجازی هستند که باید آنها را حذف کرد:


سر زدن به اینترنت به سبب انگیزه آنی
ثابت شده که وقتی انسان می خواهد کاری را انجام بدهد، 15 دقیقه پیاپی طول می کشد تا بتواند کاملا بر آن تمرکز کند. در صورت رسیدن به چنین تمرکزی مولد بودنش به سطحی افزایش می یابد، که پنج برابر افرادی می شود که هنوز به تمرکز کامل نرسیده اند. بنابراین هر بار که در هنگام انجام کارش قلقک می شود که سری به
اینترنت بزند و مثلا از اخبار آگاه گردد، تنها آن چند دقیقه دیدن خبرها را از دست نمی دهد. بلکه در هر بار 15 دقیقه از وقتش تلف می شود، تا بتواند دوباره به طور کامل بر کارش احاطه پیدا کند.


پرداختن به تلفن دستی در هنگام گفت و گو با دیگران
هیچ چیز تا این اندازه بر دیگران تاثیر منفی ندارد، که در هنگام گفت و گو با آنها به سراغ تلفن دستی خود برویم، و مثلا برای کسی پیامک بفرستیم. بنابراین زمانی که مکالمه ای را با سایرین آغاز می کنیم، باید همه تمرکزمان را بر آن قرار دهیم. در این صورت خودمان هم، از آن گفت و گو بیشتر لذت خواهیم برد.


پاسخ دادن مداوم به هر پیامک تلفنی یا ای-میل
چنین اقدامی برای مولد بودن سم کشنده است. کمااینکه پژوهش ها نشانگر آنند که در صورتی که انسان با صدای شنیدن دریافت هر پیامک تلفنی و یا ایمیل فورا به آنها پاسخ بدهد، بخش زیادی از مولد بودن خود را هم به هدر می دهد. بهترین کار این است که زمانی مشخص مثلا هر ساعت یک بار، به سراغ پیامک ها و ای-میل ها برود.

 

استفاده از تلفن، Tablet و کامپیوتر، در بستر
امروزه بسیاری از مردم حتی توجه نمی کنند که استفاده از تلفن، tablet و رایانه/ کامپیوتر در بستر، تا چه اندازه به خواب و مولد بودنشان آسیب می زند. زیرا پرتوی آبی رنگ موج کوتاهی که از این دستگاه ها ساطع می شود، بر حالت روحی، سطح انرژی و کیفیت خواب، تاثیر می گذارد. کمااینکه آفتاب بامدادی هم که شامل مقدار زیادی از این پرتوهاست، در سطحی گسترده تر همین تاثیر را دارد.

 

منبع: http://iranjavan.net/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد